positivt & negativt

POSITIVT PERSON!!

Jag vill ge dig en röd ros, bara för att ja älskar dig. Du betyder allt för mig och gör mig alltid glad när ja ser dig.
När du inte är hos mig så är det så tomt i mitt hjärta.
Ditt leende kan göra mig så glad att ja får tårar. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
ÄLSKAR DIG



NEGATIVT PERSON!!

Jag är ledsen att denna person aldrig hör av sig till mig. Det känns som om ja inte finns.
Ja vill bara hörs din röst det skulle betyda mycket för mig. 
Ja vet ju inte vart du bor, men ja hoppas på svar någon dag.
Ja har så många frågor till dig som ja vill ha svar på.
Ja tycker inte om det du gör, men vad ska ja göra? Ja kan bara hoppas på det bättre. 
Men ja hoppas att vi kan få kontakt innan det är försent.
Jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: FruGrip

Jättevackra dikter vännen!!
Kram Cissi

2007-06-11 @ 19:31:42
URL: http://www.gripdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0