*smått å gott*

HELLO!!

Jag fattar inte att det finns så dryga människor (falska) om inte annat!  {smått å gott liksom} man ser ganska direkt hur en person är men hoppas att den ändrar sig ändå.. hm *funderar*

Annars så rullar det på. Oj ja det rullar. Livet är upp och ner man vet inte riktigt vad man ska göra.
Ska ja ta 1 el 2 vilken är bäst? El ska ja skita idet och vara glad ändå? och ta alt 3? funderar...

Utgång imorgon undrar om ja ska gå? vill men ändå inte.. Det är något som säger mig att vara inne, men något säger att ja ska gå ut.. Vilket ska man gå/lyssna på? 
Får se hur det blir imorgon..

Har en vän som bor långt bort som betyder mycket för mig saknar dig så mycket {min lilla ängel} Hoppas att vi kan träffas snart. Men vi hörs ju på mobilen *krama*
 
Och gumman tycker om dig med! *puss*

Kär, hm jag? Jo det är ja nog jo mycket föresten.. Det finns en sötnos som ja gillar/älskar/tycker om
{Ja vilket är det nu då}?? När ja ser honom så pirrar det till i min mage *njuter*  Längtar att få hålla om dig igen å känna din värme och kärlek igen. Att få höra din röst viska mot mitt öra *ryser* att säga de vackra orden. Oj!
 


** Åh julen är snart här kul.. Fast ja vill ha snö annars så är det ingen jul ** Lets it snow..


GOD JUL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0