Blogg-dags


blogg dags jah.. Det var ju ett tag sedan ja skrev här hm men ni vet ju varför =O)
Tänkte bjuda lite på bilder som kommer här:



vill ha denna där juh min favorit färg......fusk fusk ciccis sko grrr. 





skååål *fniss*
 
En söt vän sa till mig ska du blugga nu hihihihi  lol. Rikard då =)
Här är Rikard och Mange.. Goa killar det här och en av dom är min granne dessutom. hmm jag hör dig allt *blink*  
Grilldags snart??




¤Här är min kära vän Erik... En kalas god vän och sjunga kan han med ojoj, så grym röst.





Det regnade igår på jobbet uuuu vilket åsk väder det var...
Tänkte visa några bilder:




     



Nehepp nu blir det lägg dags snart e trött..... Massa kramar <3


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad hänger du med för konstigt folk Ella?=)

2009-07-20 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0