detalj

Hahaha mina ben hm för den som är nyfiken =O)




Only me =)  Peace and love!!




Underbart gött, visst är det vackert?! BÄR...





Detaljer..

Fick en frågan om ja var nykär. Hm jag går ju på rosa moln men nykär hm små pirrig kär så där ja det är ja nog det finns en kille där ute som gör mig glaad!! Nyfikna?? Får visa en bild någon gång på vem det är *lol*

Tack cicci gumman för thaimaten jätte gott =)

Mange då hm funderar på vad man ska göra med dig fniss, nu har du hamnat i klistret igen. Hoppas att det löser sig nu med tjejen. 

Å min söta vän Ricky har åkt till skara vill oxå åka å bada å osv. Hm fick frågan om ja ville följa med med men kunde ej suck..
Nästa gång följer ja med ett måste. 

TATTOO på g här på fredag.. Min Vän Tobbe följer med å håller mig i handen LOL haha el hur?!

Har märkt att ja inte tål sågspån och hö, jobbigt kriar i halsen å tårar.. Märkte det när ja gjorde iordning i burarna tråkigt men måste..Fick göra mig av med 2 av hamsterna =(  Har en kvar..

På lördag blir det bilrace yee kul. Och grilling senare NiCe jepp.



Nehepp nu är det dags att nanna kudden ska upp tidigt och åka bil... SOV GOTT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0