12/7-09

Hej!!

Söndag idag..
Tar det lugnt efter igår, var på en fest igår. Min lillebror fyllde 18 år weee =O)
Liten liten är han väl inte han är mycket längre än mig så ja känner mig kort *fniss* 
Tuff men igenom snäll e han.. Säger GRATTIS igen min söte lillebrorsan.
Han ska åka till Egypten imorn vill oxå följa med men ja jobbar.. suck! Men han lovade att köpa något till mig *glaad*
Vi spelade lite Gh hahaha vad dålig ja är men skoj var det... Han vann så klart!
Mycket folk och mycket gott.

Jobbade i fredas det var sådär blev irreterad på en så ja gick och surade ett tag men men det var en till tjej som tyckte lika dant som mig så vi surade ihop *fniss*
En lillskit till vikare som ville bestämma lite där. Uuuh Men det är bättre nu. Är man snäll så är man!!

Min syster å hennes familj kom hem igår från fjällen. De hade jätte skoj förutom att det var en massa knott överallt de små djuren usch vad jobbiga de är..
Fick en jätte fin smycke skrin av dom. Ett minne från fjällen *ler* Har ju dock varit där när ja var liten men ändå juh.
Kul iallafall =)

nehepp matdags här och tvättning som inte är skoj men måste.


Hare gott // KRAM
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0