BlOgG dags?! =)

MÅNDAG
Lite blogg dags fast att ja e kannon trött..
har jobbat från halv sju till fyra. Farligt det där när man har varit ledigt i helgen och har fått sovit. Sedan upp tidigt på en måndag morgon å jobba urk vad trött ja var idag.. ojoj.
min orkan är inte så stor just nu och sämre blir det med bloggningen med *sorry* men tiden räcker inte till ibland..

Tänkte lägga upp lite bilder iallafall, gott och blandat typ =o)



Lite bilder på hamstern "flickans djur"

      



LEGO
är kalas kul när man väl sätter fart men här är det tösen och kussen som har gjort




SOMMARENS FAVORIT HOS MIG ÄR

 
mmm underbar god *mums*



Hemma hos min systers balkong
, var tvungen att fota denna fina blomma hm vad heter den??
Åsa vet du vad de e för blomma? blomster-tjejen juh *blink,blink*  blomman är vacker iallafall.

 





Min lampa haha hm den fick vara med tihi =o)





Mmm avslutar med något gulligt som ja fann var bara tvungen att köpa den *sött*





Hare gott!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmmm, det är ju en lilja. =) Luktar gott skulle jag tro. Och visst är choklade supergod?! Jag är också förälskad i den.

Allt bra annars? Kram

2009-06-29 @ 22:22:16
Postat av: Halelulia-ailulelaH

Mums...

2010-01-21 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback