Lördag


LÖRDAG

Godmorgon alla..

Jag tänkte igår; Vad skönt det ska bli att få sova ut imorgon trodde ni att ja fick det NÄE!! hehe
Blev väckt, jag tror att det var vid ca: åtta tiden. Var ju så himlans trött mina ögon ville ej lyfta sig hehe, men iallafall av min syster yster som tydligen var vaken sen halv sju.. urk. Jag har ju gått upp vid halv 6 nu för att komma iväg till jobbet.. Jaja blev ju bjuden på fika sen och trevligt sällskap är aldrig helt fel =)

Igår var ja på min dotters examen var så fint så.. Förutom att det regna som tusan åskan tittade till och med fram..
Mycket med folk och alla var fin klädda fin fint!! De sjöng så vackert och hade tal.
Nu är det SOMMAR LOV hehe iallafall för barna men inte för mig..

Lite bilder:






Sedan blev det fika och kalas


Eftersom det var dåligt väder igår, så blev de film och mys på kvällen.
Åkte iväg och handlade lite gott med..


Idag så vet ja inte riktigt vad som händer återkommer med det senare =)



// KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0