Torsdag..


Torsdag
idag fast att det känns som det är lördag jobbigt det där. Idag började det lugnt å stillsamt slappade vid soffan å glappade med dosan skönt att bara koppla av för ens skull.. Men sen så ringde det i mobilen min vän ville ha sällskap + att hennes son mådde inte så bra. Det blev fika å lite skvaller, kul! Det var skönt att byta lite miljö där =)
Ååh fusk hon ska gå på bröllop på lördag det skulle ja med vilja gå på.. Å se hur mycket glädje å kärlek det är åh vad fint.
Undrar när min prins kommer? Hm..
Imorgon hoppas ja att det blir vacker väder som det var idag tänkte att ja skulle åka lite inlines *bambi på hal is* LER...
hehe lyssnar på en gammal låt: Robin Cook med låten I Won´t let the sun go down.. oj oj det var länge sedan man lyssnade på den *fniss* kul.

Klockan är 00:24 ska lyssna vidare å sedan blir det kudden å en bok.




Godnatt KRAM


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, jag hittade dej allt...

Hoppas du har e bra helg. Skönt med ledigt men jag är fasen uttråkad. =(

Kram Åsa

2009-05-22 @ 19:02:04
URL: http://asakarlsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0