hello =)


Aahhh hur kunde ja glömma bort att Hyperthyreos var STRUMA!!!
suck att ja missade det *gråter* jag skrev bara små korta fakta men ja visste aldrig vad det var hur kommer det sig??
Ja ser på mina anteckningar å det stämmer det ja har skrivit på provet men inte vad det är... suck vad trött ja blir på mig sj + att ja missade små saker.. Hmm hjärnen stänger av ibland vill inte funka liksom..
Jaja får se hur det går kändes ok.
Å andra sidan så fick ja reda på mitt provsvar på läkemedel som ja gjorde i fredags. Ja fick ett G det e okej eftersom ja var sjuk med samme dag som ja gjorde provet så ja är *nöjd*  =)

Sitter här å njuter av en kopp tee gött, sitter å tänker på vad ja ska laga för mat.. hm Lasagne står på listan så det blir nog så..

Åh vilket vackert väder skööönt!! Äntligen så kom solen.

Jösses vad brun å fin du var Tessan.. Vill du byta hudfärg med mig.. hihihi
Måste ta tag i det där med solen här ser ja.. hm kanske skulle fusk sola mig lite här.. Jo det blir nog så.



Nehepp om ja skulle fixa maten nu då kl är ju 16:30

Hare gott där ute // KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0