tjingeling


GODMORGON =)

SÖNDAG
Vaknade med ett sms inatt som stod: Vi är hemma. Är du vaken?
Mmm nu är ja det tänkte ja *lol*
Men somnade om lika fort igen. LER!! Får ringa sen å se hur ni hade det, skojigt hoppas ja =)

Har en liten städdag idag så idag händer det inte så mycket, lugnt å stillsamt här *sköönt*

Återkommer senare under dagen!!



FREDAG
Fick även besök i fredas natt av en vän som var lite onykter hehe kul att se hur den gick {ett steg framåt å två steg bakåt} Fniss.. Ville ha sällskap och kände sig lite nere.. men däckade lika fort på min soffa SNARK haha  
Mådde inte så bra under dagen hörde ja.. Bakis.


LÖRDAG
så ringde min vän på morgonen å ville ha hjälp med håret å naglarna.
Blev så fin så en riktig pudding =) Så det var bara att gå ner med hårfönen å skum resten hade hon juh å bara sätta igång. Skojigt jepp jepp!!

Senare sen så blev det fika hos min syster.

Gick på promenad och njöt av solen vi fann en gunga en {snurr gunga} å den var vi genast på för att testa haha gud vad skoj men vad yr ja blev fy blää det varade inte så länge för mig där.

Myskväll mot kvällen och tittade på film å läste skvaller ja å tösen. Hehe det var skoj att höra hennes kommentarer av olika saker, hittade en söt kille som hon ville ha öppe på sin väg gissa vem det va, jo EMD killarna hihihi.

Ögonen kriade till ordentligt mot kvällen å ja somnade på soffan. Blev väckt av att någon puffade på mig och sa:
Gå lägg dig mamma.. Ler. GODNATT där..




Återkommer senare.... // KRAM




 Här kommer EMD killarna som tösen gillar =0)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0