Manga


Torsdag

Idag har det varit dåligt väder, regn å kallt. Suck var är solen?? Men ja fick höra att det skulle bli fint väder nu i helgen YES!

Idag så fick ja reda på mitt betyg Slutbetyg; fick VG är glaad som vanligt =) JIHUU *fniss*

Gick på stan idag och schoppade lite men nu måste ja hitta par leggings med suck blir aldrig klar.
Och ja köpte en lång vit linne satt kannon!! + en klänning/tunika till tösen med hennes älsklings djur på TIGER =)

Va på utvecklingsamtal idag om min tös. Det var bara positiva saker så ja köpte en present till henne, hon blev glaad.

Tösens klass hade en tema, de skulle göra en låt och en text. Sedan skulle de sjunga det för skolan och få en skiva sen som de spelar in.. Men skivan har vi redan fått!! Tösen har gjort texten jätte cool *fniss* så duktig så.. Hennes 2 vänner sjunger den. Så det är kul =) STOLT!! ♥♥
Texten heter: Jag vet att du blir rädd..   {HIPHOP} *ler*


Kom nyligen hem efter en härlig fest på skolan teater och sång, mysigt kan ja säga.. Mötte några bekanta så det var kul.
Gick sedan till affären var så himla sugen på glass mums =O)



Min syster flicka träffade MARKOOLIO snacka om att hon blev glad.. Bara ett stort leende tydligen *fniss*
En kram och tog i hand Ojoj, suck vill oxå träffa Marko å få en kraam hihi.



Ska lyssna lite på musik å bubbla lite med vänner sedan blir det boken, Godnatt // KRAM



¤¤¤¤ ONSDAGEN hände det inte så mycket det var ju så dåligt väder igår regn å rusk.. Så det blev en lugn kväll med filten i soffan och zappade med tv-n dosan och bubblade lite med vännerna..


 En av mina favoriter, MANGA heter dom!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så där ja! Titta så fin bloggen blev! =) Kanoners gumman! Förlåt om jag var lite seg i skolan, jag var såååå trött! KramKram

2009-05-29 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0