känslor.


Ja du vilken kväll/dag.. Vet inte riktigt vad ja ska skriva.. Känner mig inte sådär glaaaad lite nere å deppig..
Kan ju säga att det kunde ha varit bättre mot kvällen.. *suck å ett långt suck*

Under dagen har det varit kalas å toppen. Var ju hos min syster å firade hennes grabb. Det kom släktningar fr Finland å de snackade finska så man fattar noll hm några ord kan man å några ord kan ju dom. Så min systers man och hans syster å mor och far fick var tolk men det gick å kul var det. Glömde tyvärr ta kort på tårtan men den var jätte fin å jätte god, mums. Lillgrabben hade idag uppkörningen på moppe och han klarade YES duktig!!
Fick lite bensin pengar av mig. Han ska hämta mig när ja slutar sent om kvällarna hehe =)
Väntar även på att min lillbrorsa ska ta uppkörningen på körskolan sen är han klar så det blir kul.
När alla hade gått så gick vi och beställde mat, gött. 

Men mot kvällen när man kom hem så blev det bara bläää pratade med "honom" eftersom han ringde å det var inget kul samtal visste inte vad ja skulle säga blev bara deppig.. Han sa: "Jag träffar en" Ni som vet vad det handlar om så är frågan: varför regerar ja så här fast att ja inte har dom känslorna kvar?? Men ja ringde till min vän cicci å behövde prata av mig lite tack för att du lyssnade och gav mig de råd som du kunde ge mig *kram* 

Men iallafall klockan är 02:00 å ja kan inte sova... Känner att ja har en hel del att göra med plugg osv men orken är inte så stor just nu.


Satt å pratade med en vän i webb-kameran fr byn och han fick mig glaad =) Skönt att få skratta lite!


Jag ser fram i mot med båt-resan fast att ja är båträdd uuu men som sagt Åsa jag har mina planer innan ja går på *ler fint* haha Uu vågar inte tänka hur det kommer bli å sova med jaja det blir att ja är vaken hela natta. 



tänker på dig T *kram*



näe om ja skulle läsa lite....


Natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0