Torsdag!! ◕‿◕

Idag har ja bara tagit de lugnt.. Är ledig idag och de behövdes..
Jobbar ju hela fre till söndag både dag och kväll.. Oboy!!
På lördag kanske de blir bowling nått ja ser fram i mot =)

Har bakat lussebullar igår min första gång blev faktsikt NÖJD.. hähä. men ja glömde russinen men de plockar ja bort ändå och barna.. Bild kommer här:



Den va faktiskt mjuk och god.. Fick mycket beröm, glad!! =)

Sitter och väntar på att min tös ska komma hem fr skolan.. Idag blir de pannkakor till middag..
Har gått en promenad med Lady och busat med henne i snön men attans vad kallt de är ute.. De går knappt att vara ute.. Just nu visar termometern -7.6 brrr va kallare förut på dagen...

Har pyntat lite idag med och loppat mig i soffan och zappa melllan kanalerna var ju våra bästa år på tvn med yeah..

Nehepp ska forsätta att plocka lite och sätta på en tvättmaskin..


Saknar dig mitt hjärta


Hare gött alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0