Ciccis födelsedag..

TJINGELING
Var hemma hos Åsa och hade en liten fest.. Kalas kul!!  Mm det blev nog lite för mycket av det goda det där på slutet.. Cicci fyllde ju år GRATTIS till gumman ett år äldre hela 22år hihi
Hamnade på tivoli jag å Tessan åkte lite och vi fick med Åsa och Cicci med blev nog lite för mycket snurr snurr där =)
Sedan hamnade vi på Harrys, var ju karaoken juh, av någon konstig anledning har ja ont i halsen idag lol..
Mötte en söt och mysig kille som ja pratade/dansade med. Han jobbar som väktare så det var ju trevligt *blink* Han ville ju ha mitt nr så de fick han juh.

Lite bilder som cicci tog tänkte visa dom här hos mig.



Åsa och Tessan



Ja och Åsa... Åsa sjunger..



Flumm flumm bild med läppglans =)
Jo det är ju ja.. Cicci tog en bild där när ja pussar på rutan haha *PÖSS*





Avslutar med bilden på cicci som fyllde år....Grattis ännu igen!!

Och tack för härliga bilder som du tog och en trevlig kväll!!



Avslutar här ska mysa ner mig i soffan nu är lite trött..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin pussmun du har

2009-08-31 @ 17:24:30
Postat av: Anonym

fin pussmun

2009-08-31 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0