EXAMEN

TISDAG

JAG HAR TAGIT STUDENTEN JAG HAR TAGIT STUDENTEN JAG HAR TAGIT STUDEEENTEN F*N VAD JA ÄR BRA 
*fniss* EXAMEN är det ju för sig =) ♥

Men nu är det över sköönt!!! Börjar att jobba nu på måndag härliga tider det... mm
 
Mina vänner var så fina idag, härligt! Åsa, du hade en vacker klänning idag finfint. Tessan du var finfin med =) Åå ja diggade dina skor Cicci gumman de var nice  Åå ja måste bara skriva det IDA i klassen tusan vad fin du var idag oxå snygga skor å fin kjol härligt bruden hehe blir tomt nu när ja inte kan säga Iiidaaa LOL Sj var ja helvit, klänning och leggings med vita skor. . Hade en liten noja om ja skulle få oturen att bli smutsig men ja klarade mig..YES! Var väldigt pirrig när man skulle gå upp och visa sig för alla i aulan oj vad nervös ja var. Men vad gött det var när man vet att man är klar GREAT!! Massa kramar blev det å några tårar hit å dit *snyft*  Rektorn kände igen mig sen förr, hon kom fram till mig och sa grattis + andra lärare med hehe inte igen känd här inte *fniss* Men kul var det.. Fick en vacker ROS av läraren och mina betyg. Är nöjd och glaad som tusan =o) JIPPY JAG KLARADE DET yes yes yes



MINA UNDERBARA VÄNNER; EN BILD KOMMER HÄR:


¤ÅSA OCH TESSAN¤  VACKERT KORT SOM JA TOG!! de såg något snyggt där uppe *ler*


 

¤CICCI¤ ETT HÄRLIGT SKRATT SOM JA TOG!!  du är go du gumman =) lite suddit men fint.




¤IDA¤ Lilla söta Ida!! tack för dina roliga mms bilder och loppan "sagan om loppan" LOL




SÖNDAG

Söndas var det mors dag fick frukost på sängen och ett tänt ljus jätte fint..
Tösen hade köpt en ljumper och byxer med texten:


Ja blev sååå glad kan ja säga den gick ja hela dagen med.. Och nu så blev det mys kläder..
 PUSS MAMMA:.


Sedan åkte ja till mamma min och firade henne hon blev så glad så♥ Mamma fick fina blommor {bukett} å vackert kort och massa annat smått och gott.. Det var skönt att komma iväg och njuta av solen på deras altan det var grejer det.. Nybakat tårta och min stora kopp med tee fick man =)

Senare så hade man tvätt och så passade ja på att baka. Bakade 4:a olika kakor.. phu av någon konstig anledning så hade ja ajaj i fötterna sen på kvällen när ja blev klar. Det tog sin lilla tid där..
Men gott blev det var ju tvungen att prov smaka hehe.. Fick Godkänt av barnen =) yes. . .
Sen blev det godnatt där!

LÖRDAGEN var det kalas väder var ute hela dagen och umgicks med vänner och familj. Besökte min andre syster yster nya lya.. Fint var det.. Hennes vänner var där och en av dom visade sina smycken som hon hade gjort mm det var några som var fina. Senare gick vi till affären och köpte lite gött...
Ja och min andra syster gick och bärde en stor ek hylla till min syster yster fy fabuan vad den var tung *snyft* fick blåser i handerna och det var ju inte en liten bit vi gick inte en himlans väg blev de. Så det där gör ja inte om igen phu..

Var med Åsa och åt glass det var gött det.. Jag och tösen =) sedan satt vi och solade och snackade lite mycket trevligt..

Såg på en film med tösen och det blev ice age haha den var skoj var länge sen man såg den fick många gånger ont i magen efter all skratt ojoj kannon film!! GREAT.


MÅNDAG en lugn dag för lugnt.. men skönt. I skolan var det helt okej åt en sista gång med tjejerna och snackade lite strunt, Gött!!
Sedan fick ja besök av en vän på kvällen och snackade lite och drack kaffe {dock inte ja då bläää} lol
Sen godnatt!!


Men nu så ska ja återgå till mina gäster/familj som kommer snart KUL KUL ♥


Åter kommer senare under kvällen. . . .


MASSA KRAMAR OCH PUSSAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0