MÅNDAG!!


Hello

PUUHHH!!!
Äntligen ledig imorgon och helgen skööönt!!! NJUTER.. Har ju jobbat gärnet av mig dygn trött. Upp tidigt och slutar sent. Långa dagar och delade turer. Att man orkar igentligen hmm.
Men iallafall.........


Midsommaren firade ja på jobbet hela helgen med tårta och god mat. Haha det gick å det var lite trevligt men ja saknade min familj och vännerna.
Kom hem sent denna kväll och var kalas trött men ja gick ner till mina kära vänner och fikade lite..
Ja får säga iallafall GLAD MIDSOMMAR i efterskott *ler*

Har färgat hårtet igen och min systers flicka ville hjälpa till =)
Tänkte lägga upp en bild men det gick inte nu dumma blogg. Inget funkar just nu hm funderar.

Har inte hänt något spec bara att ja har jobbat och tagit det lugnt när ja har kunnat.
Men ja tänkte att ja får återkomma med bilder när bloggen har slutat bråkat här funk inte.. jaja så kan det va.

Hoppas att ni har det GÖTT!!!


Massa KRAMAR så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0