Fredag


FREDAG Idag så har det varit blää inget roligt väder alls idag *suck* Jag som ville ha sol, fast den kom senare sen å regn igen på kvällen!
Så idag blev det mycket med film å gos.
Besökte även min vän å syster idag, kul =)

Min vän hade klippt sig idag Oj WOW vilken förändring kan ja säga jätte FINT gumman!!!
Åh jag blev med sugen på att klippa mig å färga mig mmm ja ska, ja vill..

Min kära killvän ville gå ut idag men idag så kunde ja inte. Så vi bestämde en annan gång.. Då ska det bli kalas japp!!

Sitter här å funderar på vad ja ska hitte på har lite långtråkigt å speciellt trött är ja inte heller el jo lite kriar det i ögonen.

Mmm Åsa gumman hehe du fann mig ler vilken tur. Synd att du inte var online nu.

Sitter å lyssnar på IRON MAIDEN de är helt kannon. Sköna typer absolut!!
Sitter å pratar med en chatt vän här på msn å han är helt grym på att sjunga oj oj säger ja bara får gåshud..
En riktig rock-kille de gillar vi =)

nehepp godnatt å sov gott där ute // KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0