LÖRDAG


Hej hopp där ute...

Hamnde på sjukan igår *suck*  Har tydligen fått infektion/inflammation i kroppen.. Å ja lovar att det värker i hela min kropp har ont *snyft*  Först var ja på min VC kl: 13:15 å tog prover sedan skulle ja träffa doktorn kl:13:45. Hon tittade å hade sig. Men ja blev upp skickad till Sjukhuset i Link.  Kul tänkte ja. SÅ det var bara att åka dit, ringde min vän å det var lugnt så vi åkte dit upp. ♥Läkaren där han var kalas bra. Han är värd en dagens ros kan ja säga♥ Någon så snäll å omtänksam läkare har ja nog inte träffat. Men det gick bra där å fick åka hem vid 20:00 2 tim tog det denna besök. Så ja fick pencilin å smärtlindring mot värk å inflammationen..
Min vän var så snäll å satt där å väntade på mig *TACK* för att ni/du finns =)

Idag blir det lugnt fick en order att vila å ta det lugnt, har en del plugg att göra med *suck* har ett stort prov på tisdag inget vidare det. Orkar tyvärr inte sitta med det nu, orken är ej stor! Får se hur det går med det...

Är lite nervös hur mitt prov gick igår eftersom ja mådde som ja gjorde igår. Hoppas min lärare förstår..
Fick reda på mitt slutbetyg på ett ämne å resultat på 2 prov det var fint det. Första proven fick ja MVG på *glaaad* Å det andra provet fick ja VG på *glaad det med* Å slutbetyg nja stark VG men ja är glad ändå =)


Hämtade ut min medicin idag med usch vad dyrt det är fick ge 450 kr för 4 stycken suck..  men men ja behövde det ju!

Nehepp om ja skulle försöka äta något är inte sugen på något men måste få i mig något.. Får se vad dagen blir å händer.


Tänkte även skriva att ja *saknar en person* MYCKET!!!!
 


Men hare gott där ute // KRAM






 

Kommentarer
Postat av: FruGrip

Hej gumman! Vi finns för dig alltid så ta och bli frisk nu så vi kan tea snaaaaaaart igen!

Kram Cissi



2009-05-16 @ 16:24:55
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0