åhh ahhh


SUCK å det är ett stort suck...

Grrrr att det ska vara så jobbigt med allt fattar inte. Vet i sjutton vad ja ska göra *snurrar med håret*
Å det värker i min kropp. Å ja har prov imorrn. Å ja är helt slut eftersom orken inte är så stor. Infektionen tar kraften på mig..

Någon som vill komma å hjälpa mig el göra mig sällskap? =)


Önskar att ja hade en som tog hand om mig *snyft* vill ha love.

Fick dammsugare påsar av min styvfar, yes precis vad ja behöde glaaad!

I skolan idag var det sådär var lite segt idag hade bara 2 st lektioner. så det var ju skönt för sig.
Men ja fick gå hem i regnet blev blöt usch trist.. Så det var bara att byta kläder när man kom hem..

F*n vad ja saknar dig..  JOBBIGT!!


återkommer.............................KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0