20 oktober

Heej! Uuuh vilken helg och dag.. Fy bubblan.
Har hänt en hel del och det jobbiga är att ja står mitt i mellan av allt..
Kan vara LITE jobbigt!
Ska sj snacka av mig på fredag med en. F*n hur kan det här hända fattar inte :(

Och på fredag får ja sällskap, YES skönt mr T kommer och stannar till onsdag. Du kommer i rätta stund!
Ska åka till krokek och drömma mig bort ett tag, näe vi ska fira en så det ska bli kul. 


Positiva är att jag har fått reda på att ja har fått ett jobb yes. Har fått fler dagar som bara är mina Ye!!
Tack syster *krama om*  Så i helgen jobbar ja.


I fredags var det ostbricka med par goda vänner mycket skoj å trevligt =)
Tills ja blev lite för trötter *fniss*

Lördags blev det film-mys och snacks med barnen och vänner.

   
Vill ni se något skoj mohahaha, nice kör eget lol. el nått =)

  

Köpte mig par örhängen och det kriade på en gång suck.. men coola ju, gillade dom.



en ny bild på mig sj.. Peace





KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: någon

kate Ryan - ella ella

2010-02-21 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0