Oj hm det var ett tag sen ja skrev =)


Söndag!!

Har bara haft en hel del att göra så ja har inte hunnit att skriva el tänka just nu. Men det ska bli en ändring..
Igår så kom in lillebror och hämtade mig med bilen *fniss* Han har ju tagit körkortet och var tvungen att visa upp sig.. hehe.. Näe var hos min styvfar som fyllde år lite smörgåstårta å fika. Släkt å vänner kom så det var trevligt. Ännu roligare var att de inte kände igen mig hihihi Har ju gjort en förändring på mig så det var kul..
Min tös fyllde år så det har varit kalas =) Hon ville ha en biltårta hehe med sådana bilar med ahlgrens bilar.
Ååå lilltösen *krama om* Samme kväll fick vi feber å är förskylda.
Men vi leker på ändå med de nya leksakerna. Har en sådan huvudvärk bara å illamående, suck!

Har även gjort en tattuering.. ska visa en bild för den som e nyfiken. Min snälle vän Tessan följde med haha hon såg nog allt mina miner som ja gjorde aj det gjorde ont. Men f*n vad stolt å nöjd jag blev över den.. Och roligare var ju att tattoo- killen hade gjort den och mailade över den. Det sa bara klick, perfekt! Han blev nöjd över den och tog ett kort "bossen" som var där tyckte att han gjorde ett bra jobb, ler.
Tack gumman att du följde med mig skönt att ha en brevid.. När det är din tur så hakar ja på =O)

Fyndade en stor röd matta den lyser upp i tv-rummet. Tyckte att det var så mörkt där inne så en röd matta gjorde en hel del. Hähä

Usch har en hel del att göra, läxor hit å dit ingen lust, suck...suck...


JOBB
kan säga att det gick bra att gå brevid kändes helt okej. "brukarn" var nöjd å ja fick den att skratta många gånger då är det kul. Det är personal-fest på onsdag och ja fick följa med JIPPY..
Brukarn frågade om ja ville å det är klart..
Imorn så ska ja träffa chefen är lite nervös det är ju imorn det gäller hur det blir för min så kallade framtid typ.
Usch vad nervös ja är.. uuh.

Har inskaffat mig ett nytt husdjur föresten min flicka fick det i födelsedag-present hon har viljat ha länge nu.
Gissa??! Jo en tamråtta =) Är så söt å gosig till den bet mig i läppen, snyft. Antar att det luktade å smakade gott där efter man har ätit en ostbåge *ler*

Bilder kommer =)


Nähepp om ja skulle plugga lite å lyssne på musik..


KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0