Onsdag

Hade prov i dag suck det gick bra förutom att jag blandade ihop saker o ting ovanligt av mig. Kom även med frågor som jag inte hade pluggat på aaah blir knäpp av det här.. Men ja svarade på en hel del så ja hoppas att det gick någonlunda bra iallafall.. Det handlar om hälsan-hälsopedagog =)

Min tös är på judo hm undrar hur det går?
Hon följde med min syster och ville så gärna det.

Vet inte riktigt vad ja ska skriva är för trött av att tänka just nu. 
Har ännu en läxa att skriva som ska in på fredag måste ta tag i det där nu snart så..


Min tös kom hem med denna här tröjan var så glad så =)




Nehepp nu så ska ja slöa lite framför tvn hoppas att det är något bra.

Kram kram

  

Kommentarer
Postat av: Vaniljbulle

Hon borde vara stolt :-)

2010-01-21 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0