Fattar inte??!

  SUCK!!
Vad är det för fel på killar igentligen?
"inte alla nu de finns fina killar men de flesta är ju upptagna"
Jag träffade en söt kille och han verkade go och snäll. Men jag kan säga att den rätta sida kom fram till slut på denna kille vilket var trist och jag blev besviken. Efter att fått hört en del om den personen av min vän så kan ja säga att det räckte med det vill inte ha någon strul-pelle. Men att man kan spela så bra att vara så gullig å rar  uuu orkar inte HJÄLP!! Om man inte är ute efter s*x så är det något annat de är ute efter, suck. Min magkänsla hade rätt men ja ville ändå ge det en chans. Men men det är väl bara att leta vidare och hoppas på att man hittar sin prins, det finns ju fler napp i sjön eller fler buss att ta =)
Eller vad säger ni?! Visst är det tråkigt att bli sårad å besviken. Att man känner sig lurad.
Jag är ju en sådan människa som tror på allt och alla, litar på männsikor.
Ja du, hm. 
Nog om det har svårt att sova sitter här och är irreterad. *jäsp*



Men min kära, söta vän T kommer ju imorn så imorgon blir det kul. Skulle käka och åka iväg något som ja behöver kan ja lova. Få något annat att tänka på och råd å tips. Yepp det behöver ja.

Min vän Cissi G ska ha en liten party party på lördag det ser jag fram imot.


Nähepp om ja skulle försöka nanna kudden nu kanske el läsa min kalle anka tidning haha
Kalle A är alltid bäst.. lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0