lite bilder..


Hej alla.. Är på strålande humör är mega glad =) hm
Var hos frisörn idag bestämde mig för att klippa mig och färga mig. Och denna gång blev det brunt bort med det blonda och in med det bruna. Ville ha en mörk färg nu när hösten börja komma krypandes men det blev ljusa slingor i blev kalas. Frissan fick fria händer och ja sa att ja ville ha det lite rockigt och busit, kul med spänning.
Inga bra bilder tyvärr men visar det lilla jag har.

En förre och efter bild vad tycks??



FÖRRE
På väg till frisören

 


EFTER
Klaaaar kan ni tänka er att ja har en lugg hm inte lik mig så kan ja säga =)
  

Det blåste vägen hem så frisyren blev förstörd suck men jag är nöjd ändå..
Men visst är det en skillnad ändå.


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Lite bilder på mig och T när vi var ute och firade cissi.



Gött med öl =) men jag håller till min cider.





Min systers grabb fyllde 15 år han fick denna här fina saken ;)



Han blev glaaaaad!! Grattis till dig min lille vän *kram*

Det blir tårta och firande på lördag, släkt och vänner kommer fr Finland så det blir kul.




Näe nu så ska ja nanna kudden har även huvudvärk som dundrar *suck*

 
Godnatt!!

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Superfint höredu! Håret alltså!

2009-09-17 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0