Måndag natt

Idag har det varit full rulle.. Jobbat lätt och haft matte kväll + matte prov, urk!!
Jag blandade ihop visa tal å det var ju inte bra.. Och läs tal gillar ja inte usch blää. Näe inget skoj med matte å svårt är det med.. Suck!

Men ja har ett positivt sak iallafall, Har fått jobb jihuu el iallafall som vik men ja vet inte hur länge vi skulle prata mer på ons, bättre än inget iallafall.. Ska gå på prov anställning kunde göra det redan ikväll men det var lite svårt för mig eftersom ja hade matten. Hm men jag fick komma på onsdag YES.. Ska gå brevid en kille hm undrar vad det är för en hette Anders iallafall =) Berättar mera hur det går sen i veckan.
Måste tacka min syster yster som fick in mig är såå glaaad 
*krama om mycket* 


I nov så ska ja å min syster till ullared har aldrig varit där å det ska bli kul. Läääängtar =)
Cicci P, ja ska med åka dit hihihihihihi.


En kille ringde till mig och ja blev överraskad. Får besök på onsdag till fredag, kul! 
Vad ska vi hitte på då? hm funderar. . 

Pratade även med en annan kille fr Gotland gud vilken härlig dialekt han hade å hur trevlig som helst. Vi skulle höras av imorn å det ser ja framimot, jepp jepp..


Cissi G du ska inte raka av dig håret nej nej nej inte göra det.. Blir ju kallt juh Å pelle kan ju inte dra dig i håret juh hihihihihihi ;) lol

Hade även religion idag det var faktiskt kul ovanligt faktiskt. Läraren är ju helt toppen, snäll å rolig å mycket humor. Hm Ovanligt.. Men iallafall han delade upp oss i grupper å som min vanliga tur så blev ja ensam tjej bland tre killar jaja det gick det blev redan mobbing alla gick på mig å de tyckte att ja skulle skriva haha.
Men de var helt okej. Fick en efter mig sen när lektionen var slut han babblade på som bara den. Trevlig men inte riktigt min typ. Men vänner säger man ju inte nej till.. Och han var ju snäll =)

Just det måste ju beställa religion-boken hm tur att ja kom på det nu..

sen så ska ja nanna kudden å läsa lite kalle..


Godnatt!!

  


Kommentarer
Postat av: Åsa

Dags att uppdatera nu va???=)

2009-10-08 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0