PoTaTiSeN!!

Varför ge den du tycker om en potatis istället för en ros?

Det finns många anledningar till det..
Jag menar rosor lever bara i några veckor och
dom då måste dom stå i vatten, och den enda anledningen
till att dom finns är att för vara vackra..
Så med en ros säger du ungefär:
”Min kärlek till dig är tillfällig och jag älskar dig bara för att du är snygg”

Men potatisar..

Dom varar nästan för evigt och växer även i en gammal påse..
Bara det gör en potatis till en bra symbol för kärlek!
En potatis är dessutom rund, den har alltså ingen ände...precis som den sanna kärleken!

Men det kommer mer!

Potatisar är fula men dom är ändå underbara.. Det är som att säga

”Det spelar ingen roll hur du ser ut, jag älskar dig ändå!”

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0