1 december, oyeah!

Blev väckt av kissemissen som lät som en brummande motorcykel och tvättade mig på näsan.. Väldigt strä tunga haha.. Hon tyckte att de va dags att gå upp nu klockan va 6:15. uuuh! Tände ett ljus och gav katterna mat + hund. Satte på en kopp kanna och satte mig i köket och bara njöt medans stjärnan lyste i fönstret, mysigt. Sedan va de dags för mig att gå och jobba =)

Väl hemma efter en härlig och rolig dag så blev de telefonsnack med mamma och syster.. Min syster är hög-gravid och går bara och suckar och längtar.. ska ha när som helst.. Fötterna är stora och magen lika så. SÖTT!!

Sitter och funderar på vad ja ska laga för mat till lillhjärtat som kommer hem snart.. Köttbullar kanske?
Det är riktigt kallt ute termometern visar just nu -8.5 brrr min hund är inte förtjust i att gå ut hoppar trebent och skutt hähä kul att se när hon dyker ner i snön å visp var hon borta. Ett litet huvud sticker upp, gullit =)

Om ja skulle ta tag i städningen inget som lockar mig precis... Men måste.

Var på stan igår och letade som en tok efter termobyxer fanns inte någonstans.. Gick och tittade ialla affärer.. men sista lyckan vände och ja såg en sportaffär som ja missa billigt va de ju inte men de blev par lila till min tös.. Så nu kan hon ut och leka i snön..

Julpynten är klart iallafall i fönstret bara julgranen kvar, läääängtar!!


Pratade med min chef föresten ja jobbar HELA dagen på julafton fr 8-20 men de ska bli kul lääängtar ju till Kalle Anka, OYEAH!!


Nähepp om ja skulle ta tag iallt nu blev väldigt sugen på att baka lussebullar, mmm..

Hare gött alla söta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0