Fredag!! oyeah ♥

FreedaaagsMyssss!!!

Idag har ja jobbat kl 8a imorse och ska snart iväg igen och jobba kvällen..

Trött redan mår inte riktigt bra idag känner mig krasslig =(
Igår på kvällen frös ja riktigt ordentligt brrrr gick och la mig vid 21:30 tiden.
Hade på mig en tjock stickad tröja, byxer och raggisar + täcke.. Jag frös. 
Ont i halsen och vid sidan av halsen även idag med.. känner mig tjock i halsen, suck!
Huvudvärken kommer sakta men säkert fram men har inte brytit ut till en ordentlig ännu..
usch för att va dålig.
Mange ringde igår och undrade vad ja gjorde hähä ja ligger i sängen fb-bokar lite..
"va redan har du blivit sjuk klockan är ju bara halv tio?? Fick ja som en kommentar =) lol.


Dagens middag idag blir de
kött och pasta & grönsaker Mmm fin blandning men gött!!

Nu tända lite ljus och koppla av innan ja går ut i kylan igen..

Hare Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0