de tre orden . . .

Ordet "älskar" är ett väldigt starkt ord, enligt mig. Ett ord som man inte kan slänga omkring sig hur som helst. Säger man det så ska man verkligen mena det annars förlorar ordet dess egentliga innebörd. Det betyder ingenting.

Jag har jätte svårt för att säga dessa tre ord om jag inte känner att jag faktiskt kan stå för dom. Och när jag väl älskar någon så gör jag i princip allt för den personen. Känner jag att ett förhållande, jag befinner mig i just då, är dömt att rinna ut i sanden så säger jag heller inte till personen i fråga att jag älskar den. Det är bara att leka med andra människors känslor.

Om du en gång sa att du älskade mig och sedan tog det tillbaka samma dag.
så skulle du inte sagt det från början...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0