2010-03-25

SNYFT!! Har ryggskott och är sjukskriven, suck. Min vanliga tur..
Fick recept på värktablett som får mig att känna trött å yr, känner mig såå konstig blää.

Så här känner ja mig just nu.. lol.



Olycka i helgen=( Lördags tillbringade ja å snörpan i Linköpingssjukhus. Lillstumpan hade ramlat på marken ute å spräckte läppen. Det var bara åka upp å sy. Kom hem vid 02:00 på natten. usch fy bubblan vad trött ja va..
Men nu är allt bra, ska nästa vecka åka upp och ta bort de 4 stygnen får se hur det går. Min lilla hjärta!!


Nu ska ja slänga mig i soffan å se på våra bästa år som börjar snart sedan är det model efter..
GÖTT!!

   


Kommentarer
Postat av: -

Haha,okej

2010-03-26 @ 21:02:05
Postat av: -----------

Nej men stackars flicka.

Är allt bra nu?

2010-03-26 @ 21:03:08
Postat av: <3

Men oj oj..



Hur är det nu då?

2010-03-28 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0