2010-03-29

Jag blir galen av all värk i ryggen och huvudvärk, suck, pust sååå jobbigt... Aaah. några tips??




Ska inhandla ett nytt akvarium idag och passa på att ta luft med. Tur att man har bärhjälp *tusen-tack*
Det är bara tunga kassar idag: Hundmat, kattmat + kattsand. Stoooora säckar lika bra att passa på.

Ska försöka att hjälpa min syster yster att bära en säng som hon ska få av mig.. Synd att den står å dammar i hörnet. Sen blir det badet för mig =)

Upptäckte att ja hade tandläkaren imorn, suck å uuuh. 

Undrar om huvudvärken har med vädret att göra, hmhm??!!

Fick veta att det ligger en söt liten påskägg på jobbet som ja fick av chefen. Jag är mycket nyfiken *glad*


Regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn REGN!!
VAR ÄR SOLEN????

uuuh ska ut med hunden i regnet BLÖT!! lol.

Lite smått idag får se om ja skriver mera senare och berättar hur allt blev// tjing




Kommentarer
Postat av: 29/3 10

Usch usch.

Idag är det soligt =) mycket nöjd

kraam

2010-03-30 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0