Tjingeling..

Usch vad dålig jag är på att skriva här =O(
Min tid blir mycket med jobb å passa på att umgås med familj/vänner :)

Tänkte visa en dagens bild fr jobbet =)


Nja jo det är ju jag å Anders.. Haha.

Kan säga att ja är något trött jobbade till 21 idag.. Men är ledig imorn så det är väl därför ja sitter här.

Det har hänt en hel del å jag kan säga att ja mår SKIT men men det är väl inget ovanligt.. Tur att man har vänner som finns där å försöker att göra en glad..

Har en hel del bilder fr halloween hehe jag vet sent ute och en massa annat smått och gott som ja inte har hunnit att vissa ännu.. Tänkte att ja gör det nu *fniss* bättre sent än aldrig :)



fint va hihihi

Har varit på ULLARED yee det var kannoners kul kan ja lova.. Mycket att titta på det var ju första gången för mig så det var skoj. Åkte med min syster tidigt på morgonen å gissa vem som var trött jo jag..




Satt och myste framför en mysig brasa varmt å skönt kan ja lova..
Tillbringade tiden med tobbe då han fyllde år..



Fick en härlig god smörgås tårta den var god :)



Julen närmar sig å alla tomtar kommer fram hehe en samling som min syster yster har..



Nehepp ska väl nanna kudden nu ska ju ändå upp tidigt imorn måste hitta en klänning tills på lördag då det är Ciccis inflyttningsfest =) det ska bli kul!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0