Min dag =o)


Hello alla där ute!!


Hm får se hur ja ska börja.. Har ju en tid nu att skriva.


Började att jobba i måndag å det kände helt okej, visst var ja nervös och det var spännande. Nya människor och personal, men de var helt okej. Träffade chefen och hon visade mitt skåp m.m

Började att jobba kväll och fick följa med och titta och lära känna dom. Njao det gick bra!

Tisdagen jobbade ja dag och till sju till fyra kände på min kropp att det var en lång dag för mig och mycket att göra. Men det gick kalas det med. Har kommit in idet och de börjar att känna sig trygga med mig det märks och det är sköönt de, yes!




ONSDAG
var det min STORA dag... Fast det känns inget jaja ett år äldre hm.
På jobbet var det fika och hemma var det mycket med besök med familj och vänner, mycket trevligt och mycket fint fick man tack så mycket =o) Glaaad!!  Blev tärrad på jobbet min mobil gick i varv haha kände hur det vibbrade till lol.  Det var några som hörde av sig som man inte trodde att de skulle göra så det var kul som helst, skoj.

hm saknade dock några som inte hörde av sig *snyft* el som inte kom...

jaja hehe lugnt ändå! det var säkert något annat i vägen.

¤ Cicci.G gumman kul kul att du kom och checkade min lägenhet det var på tiden hurru du *fniss* chokladen mmm mums.. Tack för att ni kom hela familja *tycka om* kraaaaam!!

Igår så åkte ja och min vän Pelle till affären och handlade lite på kvällen, blev sugen på att färga mitt hår hehe.
Blevde lite ljust i mitt hår. hm lite guldaktigt får visa en bild sen.

Var kalas trött igår så det blev sängen tidigt trodde jag ja, det var en som ringde vid halv 1 och ville gratta mig fick han för sig hehe hann somna precis, men blev väckt jaja det där ska du få igen sen *fniss* din buse.

Imorgon ska ja träffa min bästa bästa killvän YES det var länge sedan nu. Hörs ju bara via telefon och msn. Så nu vill ja krama om dig och hitte på något skoj att göra och sitta å lyssna å få berätta allt de roliga, underbart.. Skönt att ha en killvän att sitta bubbla med och få tips å råd.
Glaad att ja har dig *tycka om mycket*



nehepp nu är klockan 09:40 och ja ska möta min syster  är ju ledig idag å imorn *njuter*


Hare gott // KRAMISAR





 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej tjejen!

Hoppas du hade en bra dag,låter så iaf!

Jag har jobbat hela långa veckan. Kurs igår och nattjobb så ledsen att jag inte hörde av mig. =(

Men bättre sent än aldrig. Hurra!

Kram

2009-06-11 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0