shoppat =0)

Hello!
Har varit på stan och handlat lite roliga grejer. Var även och besökte optikern usch vad dyrt det är..
Mamsen var hos frisörn idag tror att det smittade av sig lite nör ja klippte mig hehe. Men hon blev kalas-fin mamma min.
Vi gick även till tattoon och lämnade bilden som ja ville ha han skulle rita den och mejla den till mig om ja tyckte om den spännande juh.. Väntar så vackert så, fniss.

Tänkte bjuda på lite bilder över vad ja har handlat. Inget spec men ändå =)



Fann denna fina rosett visst är den söt, tösen blev glad över den.




Fann även en söt å tuff väska som ja inte kunde motstå. Charmig väska.
 



Och jag hittade dom här tuffa, hihi häftiga va, oskyldig kissemiss är ja lol
  



lite skor, ovanlig av mig.
   


Tösen fick par tuffa leggings + några söta toppar självklart i turkos.



senare på kvällen blev vi bjudna på mat kyckling hemma hos min snälla syster, mums!
följde henne en sväng med hunden skönt med promenad.

Nu så ska ja slänga mig i soffan å se på tv.


Godnatt alla =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0