2010-01-25

Hej hopp..

Usch vad dålig ja är på att skriva men jobben å hemmet tar min tid så orken är inte så stor el tiden, hm!

Det har inte hänt så mycket det rullar på som det brukar göra..

Har en sådan huvudvärk som dundrar, suck några tips på hur man får bort den?

Min lille bäbis växer på och mer busig blir hon.. Ska hälsa på allt å alla även dom som cyklar, hähä.
Men när det kommer någon med rullator då blir det otäckt. Barnen älskar henne även tuffa killar som blir så mjuka i rösten haha kul.
Stod och väntade på min syster som vara inne i affären under 10 min som gick kom det alla olika människor fram och hälsade, kul tycker ja.. Att det finns härliga människor trots allt, NICE säger ja =o)

 
* Saknar en person som betyder otroligt mycket för mig*


Nähe om man skulle fixa något att äta sen är det ju dags att jobba kvällen..
Hare gött!! PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0