gott å blandat ◕‿◕

jösses vilket väder de är idag vilken tur att ja inte åkte ner till stan idag då jag var nära på att göra de. Så staden får bli imorn istället, någon som vill göra mig sällskap på stan säg till =O)

Tycker att de är härligt att sitta å lyssna på dunder å åska mysigt men mer mysigt om man har någon att mysa med el?

Ser hur posten åker omkring på hojen/mopeden kan inte vara kul de där å bli blöt usch..

Min hund ligger å sover så gott och om ja känner henne rätt så vill hon inte ut i regnet hähä ni skulle ha sett henne hur hon blängde på mig när vi var ute sist hehe.. kul.

Pratade med min ängel förut var läääänge sedan man bubblade med han kändes skönt.. Vi bestämde att vi skulle träffas å fika, gött =)

Såg på ishockeyn igår å självklart så vann SVERIGE =) Anders kom å gjorde sällskap så de va kul.
Tack för en trevlig kväll gubben var kul att se hur du jublade så fint LOL

Har jobbat dag 8-13 och jobbar kvällen sen så ja finns på mobilen om de är nått..

Annars så har de varit en lugn dag försöker att skriva så mycket går när tiden finns till å lust å ork..

Men hare så gott där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0